Nur Shazleen Salasi's Official blog page

Ya Allah , Ya Tuhan ku , berikanlah aku kekuatan untuk menjalani ujian-Mu . Permudahkanlah segala urusanku didunia dan diakhirat . sempurnakanlah hidup orang-orang yang aku sayangi disekelilingku . tiada apa yang lebih beerti selain senyuman mereka . sesunggahnya Engkau peliharalah kami dari segala kejahatan . amin amin ya rabbal alamin .
Thank You for viewing , following , supporting and ing ing ing :D

Friday, April 15, 2011

Be Strong , okay baby

norain abd rahim ,

aku tau betapa susah sedih hidup kau after arwah fiera tak ada . aku selalu cakap , merungut , marah marah , tak puas hati dengan hidup aku , aku selalu cakap aku ni la orang paling sedih , orang paling byk masalah dalam dunia . tapi aku selalu lupa , kau lagi sedih dpd aku , tapi kau still kuat . aku selalu impress dgn kau doe . sumpah kau kuat gila . kalau aku , hmmm tak tau la macam mana nak handle tu semua . ayon , kau tau kan aku selalu ada untuk kau , kan aku pernah cakap aku macam kakak kau jugak , tapi sumpah aku tak ada niat nak ganti tempat arwah fiera or what , fiera terbaik and tak ada orang boleh ganti tempat dia , ya aku tau . tapi satu hal , aku selalu boleh jadi orang yang kau bergantung macam mana kau bergantung dekat arwah fiera . aku sayang kau , kita da kawan lama kan ? pleasee i hate to see you sad -,- kalau ada apa apa bagitau aku je okay ? aku promise aku akan try tolong apa yang termampu .


love ,
nur shazleen salasi