Nur Shazleen Salasi's Official blog page

Ya Allah , Ya Tuhan ku , berikanlah aku kekuatan untuk menjalani ujian-Mu . Permudahkanlah segala urusanku didunia dan diakhirat . sempurnakanlah hidup orang-orang yang aku sayangi disekelilingku . tiada apa yang lebih beerti selain senyuman mereka . sesunggahnya Engkau peliharalah kami dari segala kejahatan . amin amin ya rabbal alamin .
Thank You for viewing , following , supporting and ing ing ing :D

Monday, April 18, 2011

Never say never



okay sumpah last week sedih gila sebab tak dapat tengok Never Say Never
hmmmmmmmm then ade orang tu da tengok dua kali OMGAHHHHHH
sumpah jealous okayyy :( then ada lagi , 5 PA girls pergi tengok NSN 3D
dekat KSL CITY kannnn -,- GRRR saja je tau nak tambah sedih !

but ! ahad aku dengan amir pergi CS to meet ayonn and her babyboy , angah
cehhh gituuuuuu haha ;p sebab ahad tu birthday ayonn you see :)
sorry ayon tak bagi kau present -,-
thenn , aku dgn amir tanak kacau daun , biarkan laa ayon and bf pegi dating ,
aku dgn amir pegi tengok NSN babe ! cara ann ? haha
okay seriously ! the movie was damn awesome okay !
tak percaya tanya amir !
kesian dia , da la dia yang belanja tengok movie ,
tapi asyik kena pukul , cubit semua dgn aku ,
haishhh bukan apaa doe , tak tahan tengok JUSTIN BIEBER , my baby !
haha excited djoeeeee :D




pose after watching my baby's movie ahha XD