Nur Shazleen Salasi's Official blog page

Ya Allah , Ya Tuhan ku , berikanlah aku kekuatan untuk menjalani ujian-Mu . Permudahkanlah segala urusanku didunia dan diakhirat . sempurnakanlah hidup orang-orang yang aku sayangi disekelilingku . tiada apa yang lebih beerti selain senyuman mereka . sesunggahnya Engkau peliharalah kami dari segala kejahatan . amin amin ya rabbal alamin .
Thank You for viewing , following , supporting and ing ing ing :D

Thursday, July 14, 2011



haish tak suka betul la bila da log in blog , nak update tapi blur -,-
nanti da lepas log out baru dpat idea nak update ape kan ?
hmm best sgt mcm ni :O

cepat la , dtg la idea pleaseeeeeee

-_____-





=='







:/








okay , okay , first of all i am so sorry for not updating my blog like almost a month already aitee ? hmm damn i was so stress my mind and body out lately . kerja kursus yang baru je siap then project addmaths lagi haihh nak pergi mana ni dude ?
menda la yang banyak nahhh ni GRR come on ! i need some time for snoring out loud too okay !

saya rasa sudah cukup penjelasan saya tentang faktor-faktor mengapa saya sudah sekian lama menyepi di laman blog ini :)
sekian terimakasih
mata da kuyup bhaiii